Hier vindt U de Frequently Asked Questions (FAQ) voor onze webshop. Je kan ons ook altijd contacteren voor meer informatie.

Professionele klanten

Hoe krijg ik als professionele klant extra korting?
Dit kan door in je account een geldig BTW-nummer op te geven. Hierdoor beschouwt het systeem je als professionele gebruiker, en zal je na inloggen voor bepaalde producten een lagere prijs tonen.
Hoe krijg ik als student extra korting?
Als student stuur je een email met je getuigschrift of bewijs van inschrijving naar info@oronails.be. We zullen je in het systeem dan als professionele klant configureren, waardoor je extra korting krijgt.
Waarom zie ik als professionele klant geen lagere prijzen?
Lagere prijzen worden enkel getoond als je bent ingelogd, en ze gelden ook maar voor een deel van ons assortiment.

Verzending

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
We behandelen uw bestellingen tijdens weekdagen, met uitzondering van feestdagen. Een bestelling die tijdens het weekend of op een feestdag wordt geplaatst, wordt normaal gezien op de volgende werkdag verstuurd.
Hoe volg ik mijn bestelling?
Nadat we uw bestelling opsturen, krijgt je automatisch een email met tracking-informatie. Details van de bestelling vind je ook in je account onder "Mijn bestellingen".

Hoe gebruik ik de producten?

Hieronder vind je informatie over het gebruik van enkele van onze producten. Voor een grondige kennis raden we je aan om een opleiding te volgen, zeker als je het product voor een klant gaat gebruiken.